Dundagas tamborējums un «Dod pieci» kampaņa triumfē festivālā «ADwards»

Dundagas tamborējums un «Dod pieci» kampaņa triumfē festivālā «ADwards»

Pirms maija brīvdienām festivāls «ADwards» jau 18. reizi pulcēja Latvijas labākos reklāmas, dizaina un citu radošo industriju pārstāvjus, lai starptautiskas žūrijas vadībā izvērtētu un apbalvotu labākos darbus.

Žūrija kopumā vērtēja darbus desmit kategorijās, par pašu labāko reklāmas kampaņu atzīta Latvijas sabiedriskā medija labdarības akcijas «Dod pieci» veidotā kampaņa «Slimība izārda, cerība dziedē», iegūstot «ADwards» galveno balvu jeb «Grand Prix».

Šīs kampaņas centrā bija 3×2 metrus liels tamborējums, ko radīja Dundagas Kultūras pils lietišķās mākslas kolektīvs. Tas bija redzams gan pie stikla radio studijas Doma laukumā, kur norisinājās kampaņa, gan visos «Magic Agency» veidotajos kampaņas materiālos.

Sabiedrisko mediju 11. labdarības maratons «Dod pieci» noslēdzās ar rekordlielu ziedojumu apmēru — 1 000 743 eiro, ar kuriem tiks palīdzēts cilvēkiem ar kritiskām un akūtām veselības problēmām, kuriem nepieciešama tūlītēja palīdzība, bet valsts ārstēšanās izmaksas nesedz.

Dod pieci
 «Baneris tika savienots pa gabaliņiem. Tika izstrādāts, ko kurš darīs. Sākumā bija jāveic rūtiņu izmēru meklējumi un aprēķināšana, lai saprastu, kā to paveikt tieši tā, kā tam jābūt. Praktiski katram ir sava daļa, ko tas gatavojis. Burtus tamborējām pa visām,» pēc darba pabeigšanas atklāja Dundagas Kultūras pils lietišķās mākslas kolektīva vadītāja Sandra Dadze. /Publicitātes foto/