VAS «Latvijas Pasts» aicina sakopt savas pastkastītes

VAS «Latvijas Pasts» aicina sakopt savas pastkastītes

Lai piegādātie sūtījumi pastkastītē nonāktu bez aizķeršanās, būtiski parūpēties par tās tehnisko stāvokli un pārliecināties par ērtu piekļuvi, atgādina VAS «Latvijas Pasts».

Pastnieku pieredze liecina, ka nereti iedzīvotāji izmanto neatbilstoša tehniskā stāvokļa pastkastītes, kas, piemēram, izgatavotas no ārtelpai nepiemērotiem materiāliem, nav noslēgtas, līdz ar to tajās iekļūst nokrišņi, bojājot sūtījumu. Tikpat svarīgi, lai pastkastīte būtu izvietota vietā, kur pastnieks to var redzēt un kur tai var brīvi piekļūt — arī gara zāle vasarā var traucēt pastnieka pienākumu izpildei.

Neiztikt arī bez precīzas adreses norādes uz pastkastītes — ja tā nav salasāma, laika gaitā izbalējusi, tad sūtījumu piegāde pastniekam var būt izaicinoša. Tāpat jāparūpējas, lai pastkastīte būtu piemērota A4 izmēra sūtījumu piegādei.

Ja šie priekšnosacījumi nav izpildīti, tad sūtījums adresātu var arī nesasniegt. Tādā gadījumā tas atgriezīsies pie sūtītāja vai arī neilgu laiku tiks uzglabāts klientu apkalpojošajā klientu centrā vai pasta nodaļā.

«Par atbilstošām pastkastītēm jāparūpējas ne tikai privātmāju, bet arī daudzdzīvokļu dzīvojamo māju iedzīvotājiem. Te vēl jāatceras, ka, mainot ārdurvju kodu, par to ir jāinformē «Latvijas Pasta» klientu atbalsta komanda pa tālruni 27008001 vai e-pastā info@pasts.lv. To neizdarot, pastnieks nevarēs iekļūt īpašumā, lai piegādātu sūtījumus,» atgādina «Latvijas Pasts» Komunikācijas un filatēlijas daļas komunikācijas speciāliste Inita Fedko.

 

Sakārtota pastkastīte ir cieņa pret pastnieka darbu