Apritējis vien nedaudz vairāk kā mēnesis, kopš vietējo veikalu plauktos atrodams rojenieku «uzceptais» brīnums — «Fish Jerky».
Jauna produkta radīšana ir dinamisks process, kas prasa radošumu un stratēģisku domāšanu. Rojeniekam Dāvim Šteinbergam kopā ar zivju kulinārijas uzņēmumu SIA «Kaltenes zivis» izdevies radīt produktu, kas ne tikai tapis ar vietēji pieejamiem resursiem un atbilst vietējo patērētāju vajadzībām, bet radīts arī, lai finansiāli palīdzētu basketbola kluba «Roja» attīstībai.
«Fish Jerky» ir zivs uzkoda ar klasisko kūpinājumu garšu, kas ar tehnoloģiju palīdzību spēj noturēties istabas temperatūrā līdz pat trīs mēnešiem. Kā atzīst Dāvis Šteinbergs, pats idejas grauds radās no tā, kā kaut ko, kas pieejams šeit uz vietas, var izveidot ko pelnošu. «Produktu ražo tepat Kaltenē, un drīz plānojam ar to iepazīstināt tālāk pasaulē, arī ārpus Latvijas robežām,» atklāj Dāvis Šteinbergs, piebilstot, ka produkta izveidošana no tā, kas ir pieejams apkārt un nes augļus, ir uzvara, bet reizē arī izaicinājums. No idejas paša sākuma līdz pirmajam rezultātam pagāja pusgads, tomēr Dāvis uzskata, ka lielākie izaicinājumi vēl tikai priekšā.
«Manuprāt, šis ir lielisks modelis visiem, kam interesē uzņēmējdarbība un grib pamēģināt iejusties uzņēmēja ādā. Ne vienmēr vajag ļoti lielas investīcijas. Vairāk ir nepieciešama izdoma, laiks, izpratne, kā kas strādā, un likt lietā visas prasmes,» tā uzņēmējs.
Šobrīd rojenieka radītais produkts atrodams trīs mazumtirdzniecības veikalos: Rojā «Ķipītī», Valdemārpilī «Valdemārā» un Talsos veikalā «Bodele». Kuru katru brīdi, kā atklāj Dāvis, produkts būs atrodams arī vairumtirdzniecības uzņēmuma «Gemoss» veikalu plauktos. «Pačukstēšu, ka šis nav vienīgais produkts, pie kā mēs šobrīd strādājam. Sadarbojoties ar vietējiem uzņēmumiem, iespējams, pavisam drīz būs vēl jauni produkti,» atklāj Dāvis Šteinbergs, uzsverot, ka mērķu un ambīciju ir daudz.
#SIF_MAF2024