Kopš parādījies internets, pasaule ir mainījusies uz neatgriešanos. Tas ir ietekmējis pilnīgi visas cilvēku dzīves jomas – to, kādi ir mūsu paradumi, kā domājam, iepērkamies, uzņemam informāciju, komunicējam, mācāmies. Arī to, kā veidojam dzīves panākumus un būvējam biznesus. Un šajā sakarā arvien biežāk dzirdam tādu terminu kā digitālais mārketings.
Kas ir digitālais mārketings un kāda ir tā loma?
Runājot terminoloģiski, digitālais mārketings ir tirgzinības forma, kas koncentrējas uz mārketinga aktivitātēm digitālajā vidē jeb internetā. Tas ir daudzu darbību kopums dažādās platformās un kanālos ar mērķi uzlabot pārdošanas rādītājus, veidot atpazīstamību un veicināt biznesa izaugsmi. Digitālā mārketinga sakarā var runāt par dažādiem virzieniem – e-pasta mārketingu, sociālo tīklu mārketingu, SEO aktivitātēm, YouTube, citām digitālā satura platformām utt.
Jāuzsver, ka digitālā mārketinga pasaule tik strauji attīstās un mainās, ka ir grūti izsekot un kur nu vēl spēt pielāgoties visām aktualitātēm. Tomēr, kurš to spēj izdarīt, gūst konkurences priekšrocības. Cīņā par klientiem tas ir ļoti būtiski, tāpēc digitālais mārketings šodien nav atdalāms no veiksmīgas uzņēmējdarbības, tas ir jāapgūst un jāizmanto ikvienam, kurš grib attīstīt savu biznesu.
Vairums jūsu klientu ir internetā
Šodien gandrīz katram iedzīvotājam ir pieeja kādai ierīcei ar interneta pieslēgumu, vairumam tās ir pat vairākas ierīces. Internets mūsu ikdienā ir ik uz soļa. Vidēji internetā pavadām vairākas stundas dienā ne tikai veicot ar darbu saistītas aktivitātes, bet arī iepērkoties, meklējot informāciju, mācoties, patērējot izklaidējošu saturu. Tā ir īstā vieta, kur uzrunāt savu mērķauditoriju. Sociālie tīkli, interneta reklāmas, e-pasts, video platformas un citi kanāli ļauj pielāgot informāciju katrai mērķauditorijai un uzdevumam. Neizmantot šīs iespējas būtu neprāts. It īpaši tagad, kad pandēmija mudinājusi daudzus patērētājus vēl aktīvāk savām vajadzībām un iepirkumiem izmantot digitālo vidi.
Protams, internets šodien vairs netiek lietots tikai datorā, bet arī planšetēs un viedtālruņos, tāpēc jāspēj pielāgot savas digitālā mārketinga aktivitātes un interneta vietnes visiem šiem formātiem, lai nodrošinātu vienlīdz labu kvalitāti ikvienā vidē.
Efektīvs ceļš, kā veidot zīmola atpazīstamību
Zīmola tēla veidošana ir komplicēts un laikietilpīgs process, kurā arī internetam ir ļoti liela nozīme. Ar aktivitātēm digitālajās platformās var būtiski veicināt zīmola atpazīstamību, bet tas prasa rūpīgu pieeju un plānošanu. Mēs taču zinām, ka labu reputāciju jāveido ilgi un smagi, bet sagraut to var vienā mirklī. Internets neko neizmirst, tāpēc visas aktivitātes, kuras uzņēmums veic, publicitāte un ieraksti sociālajos tīklos – tas jāveido ar mērķi radīt tādu zīmola tēlu, kādu vēlaties parādīt saviem klientiem. Te noderīga būs digitālā mārketinga un zīmolvedības profesionāļu palīdzība, lai izmantotu visas digitālās vides sniegtās iespējas zīmola attīstības labā.
Dažādi kanāli, kas atvedīs pircējus uz jūsu e-veikalu
Vairumam uzņēmumu šodien ir savs interneta veikals. Lai tas būtu veiksmīgs, pircējiem par to jāuzzina, potenciālie klienti ir jāaizved uz šo veikalu. Digitālā mārketinga rīki to veiksmīgi var izdarīt, ja vien tiek izmantoti pareizi risinājumi un vietne tiek pielāgota labai pārdošanas praksei. Facebook reklāma, Google reklāma, organisko meklējumu rezultāti – šie un vēl citi kanāli var atvest uz interneta e-veikalu vai mājaslapu vērtīgus klientus, kuri jau ir ieinteresēti produktā vai pakalpojumā.
Nezaudējiet laiku un naudu – uzticiet digitālo mārketingu aģentūrai
Mēģinot pašiem izprast digitālā mārketinga nianses un atrast efektīvākos risinājumus biznesa attīstīšanai internetā, var nākties iztērēt daudz laika un naudas, kā arī nav garantijas, ka būs labs rezultāts. Digitālā mārketinga pakalpojumi, kas saņemti no pieredzējušas aģentūras, minimizē kļūdu un zaudējumu iespējamību. Eksperti, kuri ar mārketinga jautājumiem nodarbojas katru dienu, ieguvuši milzīgu pieredzi un vienmēr seko jomas aktualitātēm, zinās, ko un kā darīt, lai tiktu sasniegts vēlamais rezultāts pēc iespējas īsākā laika posmā.
iMarketings.lv ir viena no vadošajām digitālā mārketinga aģentūrām Latvijā ar vairāk nekā 10 gadu pieredzi gan vietējā, gan eksporta tirgos. iMarketings.lv ekspertu pieredze un zināšanas vienmēr strādā klientu biznesa labā, tāpēc aģentūra būs stratēģisks partneris, ar kuru kopā sasniegt izvirzītos digitālā mārketinga mērķus.