Laiki, kad tirgū bija pieejami tikai klasiskā tipa, jeb pilnie hibrīdi ir aiz kalniem un nu ir iespēja izvēlēties starp trīs tipa hibrīdiem – pilnajiem, spraudņa un vieglajiem. Katram no šiem hibrīdiem ir savas priekšrocības, bet visjaunākais no tiem ir vieglais hibrīds. Vieglais hibrīds darbojas līdzīgi kā pilnais hibrīds, bet tam ir viena būtiska atšķirība. Vieglā hibrīdauto pukstošā sirds ir klasisks degvielas motors ar nelielu elektriskās dzirksteles klātbūtni. Tas ir tāpēc, ka pilnajiem hibrīdauto ir ģenerators, bet vieglajam hibrīdam – akumulators.
Akumulators nav tik jaudīgs kā ģenerators – kur āķis?
Tam, ka vieglajā hibrīdā ir nedaudz zemākas elektroauto tehnoloģiju pēdas nebūt nenozīmē, ka šī tipa hibrīdauto nesniedz šoferītim komfortablāku pārvietošanos. Vienīgais būtiskais mīnuss vieglajos hibrīdos ir tas, ka bez klasiskā degvielas motora darbināšanas nekur nesanāks aizbraukt. Bet, ja runājam par plusiem, pastāv pietiekami daudz iemesli, kāpēc vadītāji ir iecienījuši klasiskā hibrīdauto mazo brāli.
Plusu vairāk nekā mīnusu
Vai esat kādreiz jutušies tā, it kā jums būtu neredzams palīgs, kas būtiski atvieglo jūsu ikdienu? Tas ir vieglais hibrīdauto! Lēzenāka braukšanas uzsākšana, zemāka dzinēja amortizācija un, protams, visu auto elektrotehnoloģiju apgāde ar enerģiju. Ja interesē klasisks hibrīdauto, vai arī klasisko hibrīdu mazais brālis, šajā ideālās simbiozes pasaulē noteikti ir vērts ieskatīties!