Lai gan klientu interese par bankas digitālajiem pakalpojumiem pieaug, SEB banka turpinās būt klātesoša Talsu pilsētā, nodrošinot klientiem ērtu un mūsdienīgu apkalpošanu Talsu filiālē. Šis ir arī viens no iemesliem, kādēļ esam uzlabojuši Talsu filiāles pieejamību, līdzšinējo trīs darba dienu vietā klientiem nodrošinot apkalpošanu pēc pieraksta piecas darba dienas nedēļā.
Pirms četriem gadiem tika atklāta rekonstruētā SEB filiāle Talsos, kas ne vien apkalpo pilsētniekus un novada iedzīvotājus, bet arī sniedz pakalpojumus ievērojamai daļai SEB Kurzemes klientu. Šobrīd jau Talsu filiāle ir pārtapusi par vienu no Kurzemes finanšu centriem, kļūstot par nozīmīgu pakalpojumu sniegšanas vietu ne tikai Talsos, bet arī Kurzemes mērogā.
Kurzemes finanšu centra pārvaldes vadītājs Sandris Ramkovičs:
«SEB banka turpinās nodrošināt saviem klientiem pieejamu un augstvērtīgu pakalpojumu klāstu. Pateicoties mobilajiem rīkiem, klienti aizvien vairāk vēlas sazināties ar banku pa telefonu vai ar video konsultāciju palīdzību, taču nedrīkstam aizmirst arī par tiem, kam ir svarīgas konsultācijas un pakalpojumu saņemšana klātienē. Mums joprojām ir svarīgi saglabāt iespēju savus klientus sastapt klātienē un nodrošināt tiem jēgpilnas konsultācijas par sarežģītākiem jautājumiem, kā kreditēšana un ieguldījumu veikšana.»
Papildus ikdienas pakalpojumu nodrošināšanai, Sandris Ramkovičs kā vienu no būtiskākajām šī brīža darba prioritātēm min SEB bankas klientu izpratnes veicināšanu gan par noguldījumu, gan investīciju iespējām.
«Augošo procentu likmju laiks nenoliedzami ir radījis izaicinājumus, vienlaikus nodrošinot arī labas iespējas likt savai naudai pelnīt. SEB banka šobrīd nodrošina vienas no izdevīgākajām procentu likmēm, termiņnoguldījumiem un krājkontiem, par ko mūsu klientu interese turpina pieaugt. Salīdzinot ar pērnā gada jūniju, kopējais privātpersonu un biznesa klientu noguldīto naudas līdzekļu apjoms pieaudzis par 60%,»
pauž S. Ramkovičs.
Šobrīd SEB banka piedāvā arī iedzīvotājiem pieejamus instrumentus, piemēram, Roboinvestoru ieguldījumu veikšanai, kas neprasa nedz lielu starta kapitālu, nedz ievērojamu investīciju pieredzi. «Būtiski savu pirmo pieredzi investīciju pasaulē gūt, pārliecinoties, ka izmantojam drošu un pārbaudītu ieguldījumu pakalpojuma sniedzēju, šādi izvairoties no riska kļūt par krāpnieku upuri. Redzam, ka no Latvijas iedzīvotājiem izkrāptās naudas apjoms aizvien ir ievērojams, turklāt arvien biežāk par krāpnieku upuriem kļūst reģionu iedzīvotāji. Redzam, ka gan banku sektoram, gan valsts institūcijām ir liels darbs darāms iedzīvotāju finanšu pratības veicināšanā,» uzsver Sandris Ramkovičs.
Jeļena Novaka,
SEB bankas privātpersonu komunikācijas vadītāja
#SIF_MAF2023